Bij content voor een bedrijf wordt er vaak gedacht aan teksten voor op een website of webshop. Wist je dat er zoveel meer content bestaat dan dat? Denk hierbij aan foto's, video's, podcasts en nog veel meer. Ik kan me voorstellen dat je voor jouw bedrijf niet veel verschillende content plaatst. Dit hangt sterk af van het soort bedrijf dat je hebt, wat het doel is van jouw bedrijf, welke producten of diensten je aanbiedt en wederom nog veel meer. Dit is daarom ook geen blog waar ik je vertel welke content geschikt is voor jouw bedrijf of hoe je dit het beste kunt toepassen, maar een blog over de verschillende content-trends die we verwachten te zien in 2023. Je bepaalt zelf welke trends voor jou interessant zijn en speelt hierop in. Geen idee wat past bij jouw bedrijf of hoe je de content het beste kunt inzetten? Neem dan contact op, ik help je hier graag bij.
First things first
Het maakt niet uit welke content je maakt en je jouw (potentiële) klanten aanbiedt, houd altijd rekening met de klantreis. Kijk niet alleen naar de fase waarin de (potentiële) klant zich bevindt, maar ook naar het moment waarop je de content aanbiedt. Denk hierbij aan seizoensproducten en wat er zich op dat moment om een consument afspeelt.